2018. november 22., csütörtök

Eget mér, és

recenziós epigon





a mámor igazsága nem a te igazságod
azt nevezed húsnak amit tenek nevezel
de én téged tegezlek -

azaz engem.
mert ez folyamatosan befelé beszéd
mormolás a róka csámcsogása közben
senki nem kell értse rajtam kívül -

azaz, persze hogy jó volna, ha értenétek.
hiszen minden magamnak meggyónt
falat a mindenki éhének tömése
hiszen minden április csak egy
fejjel lefelé fordított november
neked, nekem, nekik -

azaz van akinek folyton tavasz van.
de sajnos akkor lennie kell
olyannak is akinek folyvást ősz -

azaz a pontosítások konferenciáján
te és én értetlenül állunk.
az eltévedt golyóval pontosan a közepén
eltalált eltévedt céltábla előtt -

azaz a felhasználói feltételekben megfogalmazott
figyelmeztetések a figyelmetlen
össze-vissza lapozgatásra is vonatkoznak.
mert amúgy szakadék vagy eltévedtél
nincsen hova hidat rakni -

azaz a mámor igazsága az
a mámor igazsága.
ez nem gyónás -

azaz gyónás. de
minden beleúszónak random
másik csepp vize
érzik sósnak.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése