2019. február 3., vasárnap

Paranoia Borealis






egy reggel kilépve a kapun
ami nem tudom hol van
az égen magasan igen magasan
észrevettem egy odacsavarozott konzolt
nem volt kicsi

aztán a konzolhoz napok múltán
egyre több elem alkatrész szerintem
hatalmas biszbasz kapcsolódott
nagyon adom hogy látom
de rajtam kívül senki

olyan mint egy fantáziarajz
az idegenek légkör szélén fixen keringő
űrállomásáról
de közben otthonjelleget áraszt
egy érzetet hogy
mi csináljuk

vagy hát közülünk -
valaki észrevette hogy észrevettem
ráterült egy fátyol de
átsejlik alóla
és valakit észrevettem akinek a
figyelmétől folyamatosan
bizsereg a tarkóm

szóval ezt most azért írom le
mert ha véletlenül eltűnnék
minden magyarázat nélkül
tudjátok hogy tényleg egy összeesküvés
valamiféle háttérhatalom műve

az életünk

de nem úgy ahogy a propaganda
ahogy plakátok és egyéb hitrendszerek
mitológiája képzeli

kilépek a kapunkon ami
nem tudom hol van
meglibben az elhúzott függöny
invazív fajunk égfoglaló
gigantikus tudjaarossebmije előtt

és tudom hogy tökmindegy
ha mindez csak a fejemben történik
valamit észrevettem amit
nem lett volna szabad

szemet kell növesztenem
a tarkómon
vagy kivájni azt amivel megláttam
valami lesz
amit tudom hogy
nem lehet majd elviselni







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése