2013. január 14., hétfő

Beszélgetés nőről, férfiről

inspiráció forrása: http://moly.hu/karcok/194002




Falcsik Mari:
Feminin

nő vagyok: gondolkodom de nem abból tudom hogy élek
azt abból tudom hogy szenvedek
abból hogy mint valami tartály telik bennem a lélek
felgyűlve benne rengeteg
olajos vastag fájdalom
és ez korántsem érdem
nem azért érzek mert jó vagyok
csak mert bennem így mozog a sűrű vér az érben
évekig hordozódik benne az a sok
alvadhatatlan érzelem
nekem sem az: neked miért is lenne könnyű énvelem




shizoo:
Maszkulin

férfi vagyok de gondolkodom – bár nem abból tudom, hogy élek
azt abból tudom hogy szenvedek
hogy szilánkra tört kristálymód válik darabokra a lélek
hiába összesöprögetett
diribdarab hiába ragasztom
ha sikerül sem érdem –
nem azért érzek mert jó vagyok
csak mert kering a hemoglobin a vérben
éveken át hurcolja magában azt a sok
széthullt rögöt megalvadt életem
nem könnyű magammal – neked miért is lenne könnyű énvelem



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése