2013. május 16., csütörtök

Tényleg kobold





igen, én tényleg ork vagyok, uram
akit elcsípett a máshogy fűszeres
guszta illata és elfogódva
adná magát a más lét máshogyának -
ki támad egyre támad egyre támad

építkezésem sajnos gányolás
előtti helycsinálás a szétkúrt régiben
én kertet irtottam ki fűtyörészve
hogy jobban teljesítsen a reform
de nem ültettem semmit azt hiszem

tényleg kobold ki jámborabb alakra
gyúrná át a kő agressziót
ahol hiányos - úgy vettem észre
arra mozdul vágyik az egészre
törekvésében mindétig hiób

ki persze tényleg tünci vágyna lenni
vagy legalábbis pockos agyagbuddha
miközben mint a mozgó bánatot
megvicsorgatják az állatok
orángután duzzog szemébe háttal

kit megkötözött egydallam madárdal
s testesülve kence fedi bűzét
belenyitna ami gyönyörűség
csak az a baj hogy kulcs helyett a balta
nyirkos kezében - nem pont így akarta...

én tényleg ork belátom az irányom
s büszkeségem - gyomorsav - lenyelem
nem szégyellném ha meglátogatna
mert árnyakból is gyúródik sugallat
vesztőhelyemen ha vége dalnak

az ördögnél is lehet kegyelem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése