2013. március 27., szerda

Beszélgetés pozíciókról



Bertók László:
Valaki ráz egy lepedőt

Butikoslány a divatot
követem a pontos időt
szemre a többiek előtt
a valóságban ugyanott

egyetlen biztos pont vagyok
nem is érzem hogy szédülök
csak sebesebben jár a föld
és minden létező nagyobb

én úgy élek hogy meghalok
de a pillanat az örök
valaki ráz egy lepedőt
és villognak az ablakok

engem az mozgat ami fog
az tart vissza hogy röpülök.



shizoo:
ha bárki kattint ezmiez

Fitness leány a kardiót
követem azt, ami lesz
időn túl így lájkra vesz
rá formám minden akarót

egyetlen biztos az a kód
valaki holnap fölfedez
megoszt és címlapra tesz
leszek helyek pozíciók

én úgy halok hogy randimód
lépéskényszer keretez
s ha bárki kattint ezmiez
ha vágy nyalint testápolót

lényem az lesz ami fog
s nem fog vissza ami lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése