2013. február 12., kedd

Dzsézn-relikviák V.



Érvényesülés


Érvényesülés nélkül is
érvényes vagyok
hiszen létezem.
Nekem már az is siker,
hogy nem lettem sziámi iker.

Értékesíthetem magam
olcsón vagy drágán
drágám -
Megvan mindenem, édesem,
minden, ami kell.

refr.: Érvényességem lejárta előtt
        hosszabbítsd meg, kérlek az időt
        hogy ne kelljen szereznem
        papírokkal szaroznom
        holnapután lejár a szavatos
        hogy én vagyok én, te vagy te, alapos
        rögzített tévedés
        dokumentált szétesés -

        aki igazolja, hogy él
        ez is több a semminél...


Falánk időnkbe zárva a palánk
túloldaláról nézed
hogy szétesem.
Nekem már az is siker,
hogy holnapra is jut hitel -

eladom magam a bolhapiacon
olcsón
ez a sorsom,
hidd el nekem
megvan mindenem.

refr.: Érvényességem lejárta előtt
        hosszabbítsd meg, kérlek az időt
        hogy ne kelljen szereznem
        papírokkal szaroznom
        holnapután lejár a szavatos
        hogy én vagyok én, te vagy te, alapos
        rögzített tévedés
        dokumentált szétesés -

        aki igazolja, hogy él
        ez is több a semminél...


Sugárban hányja a
nyár a fényt rám
elkészült végre a festőlétrám
hogy az eget is kifessem
a plafont itt felettem -

Falánk időnkbe
zár be a palánk
vesszőparipánk
mi rakja alánk?
Érvényességem lejár
ha elmúlik ez a nyár...

refr.: Érvényességem lejárta előtt
        hosszabbítsd meg, kérlek az időt
        hogy ne kelljen szereznem
        papírokkal szaroznom
        holnapután lejár a szavatos
        hogy én vagyok én, te vagy te, alapos
        rögzített tévedés
        dokumentált szétesés -

        aki igazolja, hogy él
        ez is több
              hidd el, jóval több a semminél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése