2019. december 13., péntek

Támogatási üzenetmappa-üzenet







És akkor megint szembesülhettem vele, hogy
közösségi alapelvekbe ütközöm, valaki szerint,
aki jelentett, feljelentett - nem értettem egyet
a döntéssel, sem félrevezető hirdetés, sem
csalás, sem pénzkereset nem lelhető a közzé
tett szavakban, csak valaki szórakozik a
paranoiámmal, de legalább nem kell tovább
erjedjen bennem, hogy miről szóljon a
napi vers.

A tartalom terjesztésének mesterséges
növelése pénzkereset céljából - drága édes
alapelvőr automatám, szerinted kerestem
valaha pár fillérnél többet verssel?
A bejegyzésemet senki más nem látja - hát ami
azt illeti, népszerű vagyok a névtelen
feljelentők, besúgók és provokátorok
körében.

Hiszen ez a harmadik alkalom, hogy
nem tudok a blogom URL-jéről semmiféle
tartalmat közzé tenni a közöségi oldalon, és
csak annyi közöm van a korlátozó folyamathoz,
hogy nem értek egyet vele, mert szerintem a
közösségi alapelvek szempontjából amit csinálok
az közömbös.

Nem keresem, csak a figyelmetek.
Követőim, valaki szerint
szakadékba vezetlek benneteket.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése