2019. december 2., hétfő

Kapcsolati tőke








Valami piti függelemsértés miatt
keresztre feszítésre ítéltek és
megmozgattam minden követ.

Közben erre ítéltek egy lányt is -
ugyanazok a plecsnis pizsamanadrágos
feljebbvalók.

Az összes kő alatt mindenféle létformák -
egész éjjel forgattam a köveket
mert persze kiszöktem.

nem akartam függni, na.

A lányt felfüggesztették.
Neki nem volt kapcsolata a kövek alatt,
de túlélte.

Átölelhettem utána,
a kőmozgatás közben
erre is jutott időm.

Hogy ott legyek a levételnél.

Aztán az utolsó pillanatban kegyelmet kaptam -
csak a megkönnyebbülés íze,
aztán a szégyené, hogy
nem volt jogom ahhoz az öleléshez.

Erre ébredtem fel.
Hogy méltatlan vagyok a tiszteletedre.
Hölgyem,
nem vagyok méltó.

Protekciós csicska.
Bár inkább lógtam volna.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése