2019. december 25., szerda

minden minden








minden minden másképp alakult
és nem te lettél és nem lettem én
de lett helyettünk egy sokkal keményebb
változat talán törhetetlen porcelánból
ami az áramot nem vezeti csak az álmot -

ma hajnalban súgtak csak félálomban
nem találtam a kapaszkodót és
elsodort a menetszél - költő légy
szíves valamelyik hajnalban ismételd
meg ezt a pillanatot nem baj ha
nem vársz jövő karácsonyig

kapcsolatban vagyunk az igazából
szerelem két jelenetén keresztül az
egyiket te vagy képtelen nézni a
másikat meg én ilyenkor igazoltan
hiányzunk a filmből akkor is
ha nem megyünk ki

szóval ez is félálom valaki másé
mégis úgy dédelgetjük mintha
mi szültük volna egy alig méterszer
fél méteres kéken derengő
sony típusú szülőszobában

ez a félálom az alapszavunk mert
teljes egészében nem lehet
hogy ez a valóság az a fantáziátlan és
mesétlen sótlan -talan -telen
amibe ébredek ébredsz

bár aztán a kávét megköszönöd és
nekem meg nem fáradság szóval
minden minden másképp alakult
és ez mégiscsak egy win-win
helyzet ahol alkalmasint hajnalban
leírom a veszteségeinket







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése