2016. augusztus 12., péntek

swzzdwzzz7

...avagy a felelősség hárítása



Igen. Kifordultam a mellékutcából és
elütöttem swzzdwzzz7-et, aki teljes
lelki nyugalommal tartott hazafelé a
sávomban.

Igen. Érzek némi felelősséget, annak
ellenére, hogy szabályosan közlekedtem
a keréken, és nem szélvédővel ütöttem
el swzzdwzzz7-et, hanem a
biciklis sisakkal.

Igen. Tényleg nincs közmegegyezés,
a közlekedést tekintve teljesen más
pályákat alakítottak ki az olyan összetett
rajentitások, mint aminek swzzdwzzz7
tevékeny és aktív része volt - és belátom
hiányozni fog a rajnak.

Igen. Tényleg a kerék a hibás és
a sebesség amivel megajándékoz, a
swzzdwzzz7-hez hasonló fészekaljlakók
ekkora tempónál már képtelenek kitérni -
nem ad nekik a kerék elég reakcióidőt
és az ütközés is csaknem minden
esetben végzetes.

Igen. A csoporttudat felvillanó sikolyát
nem észleltem, csak elképzeltem, ahogy
a koppanás után megállás nélkül
hajtottam tovább - nem, mégsem érzem
cserbenhagyásnak: a fennálló anatómiai
különbségek okán sem gondolom, hogy
hatékony elsősegélyben részesíthettem
volna swzzdwzzz7-et.

Igen. Érzek némi felelősséget, bár
ez az élet része és a Swzzdwzzz
egészének is része, óhatatlan veszteség -
lehettem volna egy fecske, vagy
lódarázs, vagy későn fekvő gyurgyalag
de én voltam én, a biciklin, aki
teljesen váratlanul, nagy sebességgel
kereszteztem swzzdwzzz7 megszokott
pályáját.

Igen. Pedig a Swzzdwzzz jópofa, szeretni való
entitás, bírom őket, hozzánk is jár az
erkélyre egy fajtárs csoportegyed, nem
tudom a nevüket,egy pillanatig nem
érintkezett még a lüktetésünk; okosan
kerüljük a testi kontaktust, én a széken
ülve nézem, hogyan gyűjti be türelmesen
a mézvirágról az életet - nem, nem hiszem
hogy tanúskodnának.

Igen. Nem is igen akarom, hogy híre
menjen ennek a véletlen, a szándékosság
esetleges látszatát alapjában sem hordozó
balesetnek - eddig teljesen zavartalan egymás
mellett élést valósítottunk meg, szinte
tiszteletteljes egymás mellett élést a
Swzzdwzzz meg én.

Igen. Szeretném a továbbiakban is
megőrizni ezt a kedvesen távolságtartó
tiszteletteljes viszonyt a
dongókkal.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése