2016. augusztus 9., kedd

Ébredések





és nem találod a csatlakozást.
a lelkiismeretlent ízeli a kelő fény -
egy másik történetben fűszerezne restté.

és nem találod a csatlakozást -
hogyan zuhant össze a kiterjedésed
körüldeszkázható, leszögezett testté.

nem lelted a határaid és
most leütésekből mégis köré fonódik
és nem találod a csatlakozást
a mindent törlő istenmesterkódig.

reggel van. a dolgod bámulod -
fény tetovál, a bőröd fűszerezné
és nem találod a csatlakozást
hogyan fonnyadt héttörpe létgerezddé.


***


azt álmodtam, hogy felébredek de
tudtam, hogy csak álmodom, hogy felébredek
és felébredtem a felébredésből miközben
tudtam, hogy csak álmodom, hogy felébredek
a felébredésből és végre kinyitottam a szemem
de tudtam, hogy még mindig az ágyon fekszem és
csukva van, és tudtam, hogy eztán minden
pillanatomban egy felébredésgúnyirat alsó
hangon millió kis írásjele leszek csak -
egy befejezhetetlen felébredés, ami közben mindvégig
tudom, hogy álmodom, hogy felébredek, de
tudtam, hogy csak álmodom, hogy álmodok -
és felébredtem a felébredésből miközben
ezt gondoltam.


***


ha azt álmodom
hogy álmodom
hogy ébresszelek fel téged?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése