2019. november 24., vasárnap

Joker slam







Srácok 
lányok...
öreg vagyok én már bohócnak.

---

Eredetileg csak ennyit akartam mondani...
de jobbat érdemeltek.

Az igazságot.

Hazudtam nektek.

Sokszor és sokat
hazudtam nektek.
Gyáva ember vagyok.
A gyávák
sokszor és sokat hazudnak és
kurva sokszor meggyónnak és
most
gyónom a mindenható közönségemnek
innen a mikrofon mögül, hogy
ti csak a közönségem vagytok.

Ez egy rosszul megírt,
hiteltelen egyszemélyes színdarab.
És ti vagytok a közönség.

Elmondhatnék nektek ehelyett a
rosszul megírt,
hatásvadász gyónás helyett inkább
még egy verset, nem?

---

Hazudtam nektek.
Fontos dolgokban is.
És ez a sok hazugság rajzol ki
nektek engem.

Láthatóan nem jelentek veszélyt a társadalomra.
Látszólag nem jelentek veszélyt az emberségre.

De most is ezt a maszkot látjátok.
Nincs rajtam festék.
De nem vagyok valódi.
A saját nektek mesélt meséim
hőse vagyok.
Ugyanúgy mesehős vagyok,
ahogyan Joker.

Hát...
Itt a vége. Fuss el véle.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése