2014. augusztus 20., szerda

Perfect Blue





"Elnézést, ön kicsoda?"
"Érted az üzenetet?"
"Azzá válna. Nővé."
"Mondd el, mit gondolsz."
"Honnan tudja ezt valaki?"
"Elnézést, ön kicsoda?"
"Kettős Kötelék."

"...drasztikus változáson megy át..."
"...megerőszakolják egy sztriptízbárban..."
"...ez ám a profi hozzáállás..."
"...ugyan, ez csak egy film..."
"...hogy vagytok, halacskáim..."
"...miről beszélsz, ki vagy te egyáltalán..."
"...már nem tudom, ki is vagyok valójában..."

"Doktornő, attól rettegek, hogy a másik felem
valami végzetes dolgot tesz!"
"Nem zaklat téged valaki?"
"...jó, még egyszer, de most felülről..."
"De az illúzió soha nem képes ölni!"
"...jó, hármas jelenet..."
"Mutasd meg, milyen vagy..."
"Én még életben vagyok?"
"Lehetséges, hogy elgázolt az a kocsi,
és az összes többit csak álmodom?"

"...fiatal művésznőnek képzeli magát..."
"...más néven ez a skizofrénia..."
"...ugyan már, nem vagyok doktornő, 
az csak egy szerep..."
"...számára mindez csak egy szerep..."
"...jó, elkészült!"
"A Kettős Kötelék elkészült."
"...az illúzió soha nem válhat valósággá..."

"Én vagyok az igazi Mima!"
"...én vagyok az igazi álarc..."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése