2013. június 29., szombat

Beszélgetés három tételben

                                                                natalie inspirációjából


Loschitz Ferenc:
Csillagok hajló fénye ráng / az ég ködén át.
 
shizoo:
Visszfényünktől szürke vattaég mögé / csillag kéretőzik.



Loschitz Ferenc:
Nehogy kidőljön

Balsejtelemből lesz a mozdulat
elhárítani nincsen mit vele
kire bal kézzel ördöge mutat
jobb kézzel mutat arra istene

így szétpiszkálom a hold tiszta holt
fenekéről a fondor éjszakát
lehet hogy szikkadt törmeléke volt
egy éjnek amit még nem éltem át

csak kuporgattam döngő perceket
amíg időmmel körbeér a kör
nehogy kidőljön a holnap repedt
kicsorbult cserépedényeiből
 
shizoo:
Fekve mohásodik

Neve elhallgatását kérő éjszaka
a sejtelem diktálta mozdulat
engem is csak ellök szigora
mint óvó tollas hártyás szárnyukat

a derengésben sejtelem lötyög
tányér alján mint a szürke szaft
holdtányér és cselekvés is törött
nem illeszthető agyagdarab

a félelem döntött itt és nem én
körének önként átadtam magam
hogy a holnap szennyes fenekén
általa legyek hiánytalan.



Loschitz Ferenc:
A fényes angyal szárnya nyitva még.

shizoo:
És mégis. Tőle zárul be az ég.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése