2017. december 3., vasárnap

Boldogság







eszményekhez mértem. így találjuk ki a tanulást -
konfekció vágynyelveken dadogtam. miközben
eltartottam a másik testet
hogy ne zavarjon a vágyódásban a hője.
sokáig képzelegtem a boldogságról
ahogy az írva van.
aztán egy nem tervezett közelség kiradírozta a betűket -
maradt a hő. a rémület. és
az első öröm ijedtsége.

ha nem volna morbid azt mondanám
hogy harmincnégy évesen veszítettem el a szüzességem.
lassan. mit egy könyvtári belépőt. amiről
sokáig azt hitted hogy nálad van de
aztán egyszer csak nem találod.
addig nem fértetek hozzám a konfekció öröm
redőitől. nem értettem miért nem olyan.
miért nem azt érzem. mint mikor
olvasok róla. vagy mikor látom.

szerintem feledkezz el magadról. ez is tanulás -
hogy csak úgy történjen az a hőcsere.
amikor az elképzelt ideálist végre
kiradírozza a valóság tapadó izzadt súlya.
az egymáshoz dörgölt bőrök didergéséből
felszikrázó elektromos íz a szájban.
amikor megérint hogy valójában milyen
forma és minta és méret és bőség -
hogy valójában ki érint meg.

eszményekhez mértem. de te feledkezz el magadról -
hallatlanul mulatságos. de így tanulsz
a legtöbbet. ha nem figyelsz oda
ahova a rögzített minták és félelmek figyelnek.
ha nem akarod megragadni. csak
eltűröd hogy minden elképzeléseden
és fantáziádon túl egyszerűen
megragadjon. és úgy írjon rád mintha
tényleg egy üres papírlap volnál.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése