2017. február 5., vasárnap

sexus

latin: nemi (férfi, női), nemi különbség







nem számítanak a megtett méterek.
ahogy nézel, abban van minden. olyan
közel vagy amennyire a test mértékével
csak lehet.

nem számítanak a megtett méterek.
az izomba gyűjtött megrögzöttség. ezt
lehet tanulni, de jobb, ha csak így
rácsodálkozom.

nem irigyellek téged mert nem
számítanak a megtett méterek. ebben
a pillanatban vagyok csaknem valóban
otthon benned.

nem irigyellek téged. én most majdnem
hazaértem, ennél közelebb nem lehet hozzám
az anyaméh.

nem számítanak a megtett méterek.
ahogy nézel abban van minden. végre
értem miért hívnak így: adakozó.

nem irigyellek téged mert nem
számítanak a megtett méterek - te
rajtam keresztül sosem tudsz így
majdnem hazaérni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése