2014. május 3., szombat

Üzleti úton, Damaszkuszba

                                                                   a reklámszakember pálfordulása



nem hirdetem. híred úgy.
mert nem hírt hirdetnék. ha úgy.
mert sűrűn szőtt kelmék
és kenetek között
sem a véres test a termék
e csomagban nincs
egy filmcsatorna sem -

nem hirdetem. híred úgy
nem látszik kellőn élesen.
mint hóra sárga húgy
úgy savazta körül a tanítást:
saját személyes vesztem
most zárójelbe tetted -
s nem akkor, a kereszten.

nem hirdetem. híred úgy.
mert nem hírt hirdetnék. ha úgy.
s nem, mert megcsapott a nyers hús
a vér nyelvet bizsergető szaga
a saját szagom -
s nem, mert megéreztem
a reklámozhatatlan
ízét magamon -

nem hirdetem. híred úgy.
nem látszik kellőn. élesen.
ahogy kimászol a
saját, személyes elavulásból.
és annyi szó után a híred úgy
sem enyhít.
csak ha nem hirdetlek.

csak ha soha, semmit.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése