2016. március 5., szombat

Képzeld el



...szóval "rossz" helyen, az eredeti úti cél előtt sokkal korábbi helyre foglaltam szállást a hegyen, amikor észak felé vettem az utam. Sehol semmi a környéken. Gondoltam megnézem a naplementét legalább, nyugatnak kellett indulni, hegynek felfele. Aszonnya a tábla van ott egy templom, jólvan. Mire felértem, rám esteledett, már majdnem visszafordultam a dzsungelben, amikor odaértem. A Helyre.

A Hely: 3 hatalmas, szakadék fölé belógó szikla tövébe épített buddhista templom... A fiatal monk körbevezetett elemlámpával, mert elment az áram 1 órája, ami egyrészt azért vicces, mert az egy hónappal ezelőtti meditációs elvonulást úgy indítottam, hogy 3 napig nem volt áram onnantól, hogy megérkeztem, másrészt azért mert amikor megláttam most a walking meditation kiépített, homokágyas terepet a végén ülő meditációs emelvénnyel a gigantikus ovális szikla alatt, ahonnan az egész dél-keleti partot látni, akkor már tudtam, hogy miért "tévedtem el". Összesen 3 tanoncot tudnak fogadni egyszerre, a vendégszoba egy vízesés mellett van, a plafon a gyöngyödző szikla. Maradok, letesztelem...
 
Sötét volt, képek nincsenek, csak sejtszinten rezgések...
(Süveg Márk)





szentélybe vitt a lábad -
vízesés altat.
ébredsz. magadtól?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése