2015. október 4., vasárnap

Varjúraj szavakkal


Bernáth Aurél: Tél





nem gyászolom ám az időt
nincs rá -
mit akarhat

a szelek sebzett friss porhóval
borított szántást
kitakarnak

volt hogy pazaroltam - varjakat úgy
kavarogtam
hideg égen

volt - ha megültek feketéllő toll
jajgatta magát
feledékeny

nem számolom ám az időt -
most sem
hiszen elfogy

számolni való létem gazos égút
nosza röppenj
rajta, uralkodj

számolni való éhek - hascsikarás
döggel jóllakatott
szürkék

bárcsak régi lehetne de új a varázs
szántás, pajor-íz - lásd én
így feketülnék

nincs rá - nem pördül a röptünk
vén szélben
siető gyászba

csimaszéhdallamot él most is szavaim
éhes hajnali
égrajban vonulása.






3 megjegyzés:

  1. Ez olyan aljas volt most, mikor nekem verseket kéne keresnem erre a hónapra! Gyanús, hogy most aztán nehezen fogok megfelelőt találni... Imádom! :) Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  2. :) csak meglesz... jókat szoktál.

    VálaszTörlés