2018. január 17., szerda

nekem szél







nekem minden reggel szél fúj a fejemben
szól az óra trombiharisnya fel
de közben nekem több történet lüktet a fejemben
kávéfőző bekapcs jógaszőnyeg napüdvözlet
ötször...                  háromszor...
de közben nekem szél fúj a fejemben
szőnyeg fel kávé be
Timi nappali kávé joghurt Rudi
Zoli dolgozó kávé zabkása
legyen reggeli zene? legyen reggeli zene de nekem az
lüktet a fejemben ahogy Moby Dick ringbe száll
Ahab kapitánnyal az MMA Gálán
Moby és Ahab, az évszázad meccse,
ott van az egész küzdelem
a ketrecharc szabályai szerint...

de előbb a napi első gyógyszerkör: egy Túró Rudi
Condrosulf a térdízületemre, a C vitamin meg a Folsav
és végre leülhetek elképzelni... amint Rambo
megküzd a dzsungelsivatagi TalibánVietkonggal
ahogy Gregor Samsa
Csótány néven mutáns az X Menben...

ez eltart úgy fél hétig, amikor a feleségem készülődni kezd
hogy munkába induljon.
puszi mi lesz este, jó lesz jövök vigyázzál vigyázz...

hét óra, napi második gyógyszerkör
...vérnyomáscsökkentő, érfal-erősítő a korona alá,
gyomorvédő mert ennyi cuccra már ezt a tablettát is hozzá kell
tenni a többi tablettához

és akkor visszaülök és nyolcig írok egy verset.

tegnap ez jött ki:

és akkor varjak
hullajtott tolla hullik
pörög a képbe

láttam késő este egy sötét égből kivilágított utcába lepörgő varjútollat

és akkor varjak
hullajtott tolla hullik
pörög a képbe

én ezt élem. nekem minden reggel szél fúj a fejemben.
legjobban akkor esik ha a versben is az éji szél fúj
ha a versben Aliz Csodaországból
ellopja a Firerfly-ból Serenityt
hogy azzal mérje meg
milyen mély a Nyúl Ürege -
nekem minden reggel szél fúj a fejemben.

de meg kell legyen a fejben fújó
szélben is a pontos napi ritmus mert
nyolckor a végső gyógyszerkör, a vérhígító, a Xarelto
ez a legfontosabb gyógyszerem ez a korona
ez egy durva cucc, időarányosan szívódik fel, ha nem vagy pontos
túl is adagolhatod magad
kinek kell a fehérvérűség érzése...
ezt kell pontban nyolckor.

aztán reggeli, borotva, cuccolás a hátizsákba...
kint szél fúj, most már kint fúj szél... és
én így ötvenet taposva is megmegyek cangával napi negyvenet -

de nekem attól ragyog a világ
hogy nekem
minden reggel szél fúj a fejemben.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése