2017. április 29., szombat

nylmlnylmlmlXXL

...avagy a felelősség hárítása






Igen. Valóban megroppantottam
nylmlnylmlmlXXL házát
de higgyék el, a körülmények
tették elkerülhetetlenné...

Igen. Tényleg nem a szokott
időben jöttem haza éjjel és a vasúti
átjáróban (ahol nem léptem át
nylmlnylmlmlXXL házát és
ahol átlépek egy másik
létövezetbe) tényleg esett az eső...

Igen. Tudom, hogy ilyenkor
nylmlnylmlmlXXL fajtestvérei
előszeretettel másznak kövek híján
az általunk tájba öntött aszfaltra és
betonra. Szoktam vigyázni rájuk
ez amolyan kisbuddhizmus, ne árts,
meg tízparancsolat, szóval...

Igen. De amikor reggel láttam
nylmlnylmlmlXXL légy-járt kis
hulláját azt is egyértelműen láttam,
nem ott taposták el, ahol én
ráléptem, tehát minimum
megoszlik a felelősség...

Igen. Nem. Sajnos a csillagok
nem látták, hol tapostam rá
nylmlnylmlmlXXL mészházára,
mint mondtam esett az eső,
a csillagokat felhő takarta, talán
néhány utcalámpa látta az esetet,
bár senki nem világította meg
közvetlenül, hiszen azért léptem rá
mert nem láttam - de őket önök
nyilván elfogultsággal vádolnák...

Igen. Érzek némi felelősséget, bár
ez az élet része, nylmlnylmlmlXXL
életének is része, hogy valamilyen
befolyás által végzi - lehettem
volna egy varangyos béka, fogoly,
fácán, vakond, vagy sün, de én
voltam, igen én voltam
a biciklit igazgatva a vasúti átjáróban,
sötét volt, nem néztem a
lábam elé...

Igen. Pedig nylmlnylmlmlXXL jópofa
entitás, bár a nőtlen, csupasz rokonai
egyszer, előre megfontolt betelepedés után
megzabálták a fél petúniámat: sssmsss-t,
de mint mondtam, tudom, hogy ez is az
élet része, nem volt bennem emiatt
a házas faj irányába szemernyi
bosszúvágy sem...

Igen. Azt állítom, hogy nem volt
szándékos, amit nylmlnylmlmlXXL
ellen elkövettem, mint ahogy másnap
véletlenül került a kerekem alá
nylmlmlnylmlXL is a bicikliúton,
esőben gyakori, hogy odaözönlenek,
a két eset között nincs összefüggés,
nem vagyok sorozatgyilkos,
bármit állítsanak a disznók, meg a
csirkék...

Igen. Továbbra is igyekszem
kikerülni majd a két nevesített
áldozat fajtársait, a Nylmlml fajt,
hogy ne legyen több
csigabiga fuccs.









egy korábbi tárgyalásom jegyzőkönyve itt olvasható:
http://irodalmiszabadrablas.blogspot.hu/2016/08/swzzdwzzz7.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése