2017. április 26., szerda

könnyű nekem






nekem most könnyű. egészen pontosan
tudom, hogy mi bajom van. és hogy
hogyan szeretnék az egybefonódó
hatásvilágú szerekkel mindezt újra
libikókára ültetni az orvosaim. nekem
most könnyű. mert az ami bajom mellett
elhantolódott minden más. elásta magát.

persze kikel majd. ahogy az egyensúly
megérkezik a megfelelő sebességgel.
mérgek nélkül. pontosabban más aromájú
mérgekkel mint eddig. kár hogy ezek
fogyasztás közben nem dédelhetik úgy
az eufóriát mint a régi mérgeim. nekem
kell az eufória. persze: kinek nem.

ha gyógyszeripar volnék minden
porció méregbe injektálnék egy kis
eufóriát. akkor még könnyebb volna
eljátszani ezen a mérleghintán dagályt
és apályt. persze akkor mindenki
beteg szeretne lenni. és irigyelnétek
hogy tényleg mennyire könnyű. nekem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése