2014. december 10., szerda

Ezt itt nem olvasod (hármasoltár)




1.
sorsom ménje nem vágtat csőd őr
elmondtad elfogyott elfogytam
meddig várjanak te ők a többi ragozás
beleuntatok a nincs továbba
berendezetlen vagy berendezhetetlen
soha nem érzem a különbséget
vagyok 47 haszontalan kölök
elmentem nem t'om meddig várjatok.


2.
ezt itt nem olvasod.
minden látszat ellenére,
ha meg vagy győződve róla
ha nem -
ezt itt nem olvasod, mert
nem írtam le.

még nem írtam le magam.

a pályafutás tényleg tereprali
ha nincsenek lefektetve a sínek.
ha arra nem jár. vagy
eddig nem járt.
nem a meggyőződés vezet
hanem a kíváncsiság?
egy prófécia vagy csak a hencegés
az óvodáskor állandósult
alvóidejében.

mintha lenne ígért jövendő.

ezt itt nem olvasod, hogy
csak a sár van.
saját nyomomban járva csak
a lábam alatti víz.
ha szomjas vagy keress forrást
mondja a mocsaram.


3.
elmondtad elfogyott elmondtam
ez nem az elkeseredés - csak
a tárgyilagosság. fosztó képző,
annyira szeretném neked adni
az elmúlt évek karácsonyát!
de üres a kezem. csak akkor van
benne valami, ha megfogod.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése