2019. október 11., péntek

Ragozás









nem hiszem el az én hazád
ez itt nincs többé jelen jele
ezek itt egymásra hányt múltak
zsebbe nyúlkáló ideje
én a tied, te az övé -

vörös csillagot nyaló pekingi pincsi
és az én hazád birtokos szerkezet
földbirtokos szerkezet
jobbágytehénkepopsi légel
csabaösvény tejutat savanyítót -

hányingerem van mitőletek
kiszakítanék egy éghelynyi ágyat
ahol ölelnék de bekiabáltok
az ablakon is hogyan csináljam
vagy csak együtt nézzük a streamen -

nem hiszem el az én hazád
nem ilyen lovat akartam hogy
gerincen taposson
rohadt gyilkosok vagytok
rohadt gyilkosok vagyok

csak mert itt élek közületek
adósrabszolgája kiélek
ahogy kiéltek az arcaitok
török gyerek megvágta
magyar gyerek helyesli

ez itt plakátra égetett seb
ezért élt túl a nagyapám
vagy azért élek én is túl
bőségesen mert valójában
én is ti vagytok?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése