2019. május 23., csütörtök

mese szétfőtt krumplival és sóval







legszívesebben mindenbe raknék mesét
fűszere a földnek

tegnap a meseélést gyakoroltam
futottam az előre megírt recept nyomán
csak azért nem értem utol
mert nem én
vagyok a nettó archetípus

a mese az én földemnek csak a fűszere
predesztinálva vagyok a választásra:
jelentek-e




persze hogy kicsavart történet
mint a hangyavándorlás a
saját szívével gurigázó glóbusz
leányzó földmag méhébe

csak belőlem kihordták már a jövő hulláinak javát

a meséim a mese karikatúrái
mind jó szándékú de gúnyrajz
jelentek de nem úgy te hülye
csak ahogy a viccnek is
természetszerű a csattanó
például tegnap volt az elkapkodott
paprikás krumpli után futás napja




a mesém nem tart
sehova -
tegnap felébredtem ebből a félelemből
juszt sem az történik ha kitalálom
tegnap is
baszhattam a receptet

de legszívesebben mindenbe raknék mesét
hogy még a sírkövem is mosolyogjon

boldogan éltem
saját kezűleg írtam






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése