2019. január 29., kedd

a magam ideje







és most megpróbálom kitölteni.

nem olyan egyszerű. ki vagyok.
mióta vagyok ki. hol voltam először.
most hol vagyok. ki.

közben ki. honnan és hova
és ki. ki az aki ki.
tárult és zárult. fosztott és képzett.
járta és lépett. derült és borult.
térdelt és szakadt. maradt és került.
alkudott és nyomott. tessékelték. dobták.
ki.

nem olyan egyszerű. ki vagyok.
űrlap űrhajósa. fogytán a
levegő. a víz. teli a gatya.
ánégyes űrbe gyűrt kapkodó
levegővétel. a toll
leszállóegységébe gyűlt
tinta várja a landolást.

határozzam meg a fizetési igényem.
annyi, amennyi. ez az
annyi, amennyi vagyok.
látom magam előtt ahogy
kevés. ahogy sok. az
egyetlen igazság a vagyok.

túlképzett erre a feladatra.
nyelvismeret nélkül alkalmatlan.
koránál fogva könnyen felejt.
egészségügyi kockázatfaktor.
fél. nem egész. fele rész.

nem olyan egyszerű. ki vagyok.
űr. lapon másféle masiniszta.
magam elé mormolt sihuhú.
valahol szükség hajt. hogy
legyen szükség. még. rám.

Houston! Baj van!  egy bizonytalan
imbolygó toll lebeg az űrlap felett.
betűket rejtő űrhajó.

és most megpróbálom az űrt inkább
betölteni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése