2017. november 23., csütörtök

Dr.Man - Hegedűs Klár Rafael interjúja







A mai verset:

tart ahova tart
ahogy hídon feszülő
láncok közt siklás


Hegedűs Klár Rafaelnek ajánlom, nagyon sok szeretettel, és nemcsak a mélyre merítő kérdések okán!




"Hegyi Zoltán - Shizoo, Prágai Tamás díjas író, költő, slammer, blogger volt a vendégem, akinek írói munkásságába, életbölcsességeibe, privát életének mély szegmenseibe és a most kiadásra kerülő verseskötetébe is betekintést kaphattam. Ismét egy különleges ember, különleges életéről készült filmet szeretnék figyelmetekbe ajánlani. Az interjú film további értékét növeli, hogy Zoli privát médiatárából és az interneten fellelhető gyöngyszemekből is került az anyagba bőven.

Véletlenek persze nincsenek, - mondom én mindig, ha a hétköznapjaimra gondolok. Talán az sem véletlen, hogy miközben ezt a cikket írtam, találkoztam egy megemlékezésről az egyik social média felületen, amely emlékeztetett, hogy pont 140 évvel ezelőtt, a mai napon született Ady Endre. Miért is érdekes talán ez a gondolat? Aki ismeri Ady költészetét az tudja, hogy különleges hatással volt a környezetére és, ha csak az írásaira gondolunk, akkor én sem véletlenül gondoltam rá a mai napon, Pontosan azért, mert nyomokat hagyott bennem 100 év után is. Ha párhuzamot akarok vonni a kortárs irodalom és a múlt között, az biztos, hogy Hegyi Zoltán költészetének elemei, legalább annyira egyediek és valóságosak, és hagynak nyomot bennünk. Sokszor a humortól, a fanyar és húsig hatoló elemzéseken keresztüli felismerésen és a különleges képi valósághoz komponált irodalmi műremeken keresztül utaztatnak bennünket Shizoo írásai."


a teljes cikk:


az interjú:


Nagyon köszönöm, barátom!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése