2015. június 18., csütörtök

Faerie


Chiara Bautista képei

hagyjuk vinni egymást. jó felé utazni
egymást. szörnyű mese volt megettél
és én megfeküdtem a gyomrod. éjszaka
vagy én meg a zsákmányállatod. csak
távolról viseltél éhek nélkül. csillagod.
csillagbolhás vagy és én a legközelebbi
csillagbolha. a bolhád nyúlalkatú mert
éhségből viszket. és én tiszteletbeli nyúl
mert annak az ízére hasonlítottam. amikor
megfeküdtem a gyomrod.

hagyjuk vinni egymást. kimondatlan
közöttünk. a kezedben a kurva könyv.
nem szólok hozzád - úgy nem szólok
hozzád mint az a kurva könyv. nem
tudom leszálljak e én is bőröndöstül
életestül ahol te. le a földre. éhestül.
éhezem rád. ismerős az ízed. de a
helyeden kusza zavarodott mondatok
laknak kőből. megfekszi a gyomrom.

hagyjuk vinni. nézd. csillagnyúlbolháid
is megülnek. mert ez nem az a hely.
átmeneti. ebben az erdőben van egy 
rejtett tisztás. ahol nem mennek át.
a találás helye. ahol az éhed nem keres
a félelmem nem fél és a plüssmackó
visszaváltozik. hagyjuk vinni az éhed és
a félelmem. neked adtam te nekem
adtad. majd ráaggatjuk az elsuhanó
fákra ha megérkezünk.

hagyjuk vinni. minket visz a tehetetlen
csend ami kizárólag zajokból áll. 
csattog alattunk a sín. hidraulikazajt 
pöffent az ajtó. bemondják. bezenélik.
mintha egy hangerdőbe rejtőznénk a
megszólalás elől. és persze abba a
kurva könyvbe. négy megálló óta nem
lapoztál.




nem hiszem el hogy nincs olyan
tér ahol egyszerre fér el a kétféle nézet!
nem veszed észre hogy én azt a
helyet keresem ahol nem bánt a 
kételyed? Egyszer volt, hol nem 
volt, most nem lehet sehol? csak
felfalni tudsz álomba éjszakába
csomagolni a hülye kérdéseiddel?
jó hogy most nem szólsz. ne
szólj hozzám amikor gyűlölöm
a viszketeg kérdéseid!

sértődött csendben. pedig igazán
szeretem ahogy nem adod fel. a térkép
bennünk van. nem azon a papíron.
leszállunk majd, én hátamra veszem
a csillagnyulakat te a magad lábán de
kicsit majd viszlek téged is. az éhem
becsomagolom a bőröd illatába.
ki kell várnom amíg megmoccansz.
látod. ennyi megmaradt a zsákmány
ízéből. akkor is úgy és arra mozdulok
amikor nem is menekülsz.

majd kirándulunk belőle ha megvan.
ahol te szeretsz, a tóhoz ahol a csábítás
lakik. az erdőhöz. ahol én szeretem
a visszaváltozó plüssmackókat. ki
a veszélybe. az éhedbe és ahogy az
elugrásom felébreszti. ezért kell egy
olyan hely. ahol nem úton. ahol a
szívem lüktetésétől nem csordul a
nyálad. ahonnan kirándulhatunk
az éles, alkonyvérszín hegyekhez.

lesz egy pont. hogy nem bírom tovább.
fészkelődni kezdek. vakaródzom és
te összeszeded a csillagnyúlbolhákat.
akkor majd rád nézek és pont a kellő
arányban lesz a tekintetemben az éhség
és az önfegyelem. és te behajtod a 
térkép sarkát. mint amikor megjelölsz
egy könyvet. pedig még nem suttogja
el a szél a levelek hangján az úti cél
nevét. te megszólalsz. vagy én. és
akkor megérkezünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése