2013. november 30., szombat

Advent elé




A fények szürkülését értem.
Csak az idő az. Nem a végzet.
Csak a felhők miatt
nem látszik fehérnek.

Ezzel nyugtatlak. Hogy értem.
Hogy nem fogyunk el. Hanem érünk.
Pelyhes jövendőt ragyog
hamarosan a fehérünk.

Megírható, árkus jövendő
vár. Az is áldás, ha hideg lesz.
Valami holnap. Ami
hozzáférhet a szívekhez.

Készülődjünk. Minthogyha tényleg
megszülethetne a kegyelme.
Hóba firkált lábnyomainkból
léptessen neki ösvényt az elme.

Készülődjünk. Minthogyha tényleg
megszólaltatnánk. A beszédet.
Imánk. Akár a gyertya
lángja. Felfénylik és eléget.

Az ünnepig csak az idő az
mi eltelik. Minthogyha tényleg.
Bár kérhetném tőle, hogy
odáig vigyelek téged.




1 megjegyzés:

  1. ide mentem a formát, amit egész nap láthattatok. mert hozzányúltam így este - ezt kell tegyem a legtöbb versemmel, ezt kéne... nem állni meg, csak ott, ahol már a szavak kiabálnak velem. De emlékeztetőül legyen itt átíratlanul is:

    A fények szürkülését értem.
    Csak az idő az, nem a végzet.
    Csak a felhők miatt
    nem látszik fehérnek.

    Ezzel nyugtatlak, hogy értem.
    hogy nem fogyunk el. Hanem érünk.
    Pelyhes jövendőt ragyog
    hamarosan a fehérünk.

    Megírható, árkus jövendő
    vár. Az is áldás, ha hideg lesz.
    Valami holnap, ami
    hozzáférhet a szívekhez.

    Készülődjünk. Minthogyha tényleg
    megszülethetne a kegyelme.
    Hóba firkált lábnyomainkból
    léptessen neki ösvényt az elme.

    Készülődjünk. Minthogyha tényleg
    eljuthatnánk. A beszédig,
    amely mintha gyertya
    lángjától - fénylik.

    Az ünnepig. Csak az idő az
    mi eltelik. Minthogyha tényleg.
    Bár kérhetném tőle, hogy
    vigyelek téged.

    VálaszTörlés